onsdag 3. september 2014

Språkkurs og leilligheten



Hei!

Da har jeg, Eduardo,Kari og Sara kommet godt igang med språk kurset og jeg må bare si at jeg har det utrolig bra. Språklæreren våres heter David og spansktimene med han er utrolig lærerikt, spennende og artig! Føler jeg har lært masse allerede, og er veldig klar for å lære mer. Veldig fornøyd med læremåten og opplegget!



                                                           Spansklæreren våres.


Vi har også gått rundt i byen og sett blant annet butikker, supermarked og og diverse restauranter vi ble anbefalt å spise på og ta en titt på under oppholdet.

Fra venstre: Kari, Sara, meg og Eduardo.
  







Gjengen ut på tur i Jerez!

Fra Venstre: Kari, Sara, Eduardo og David.






Palmer har de også her i Jerez!


                                                   
                                        Stranden som ligger ca 20 minutt unna leiligheten.





Eduardo koser seg på stranden!





                            Solbrent klarte man også bli iløpet av et par timer på stranden. Godt!








  

                                            Leiligheten vi bor under oppholdet her i Jerez! Mucho gusto.




                                                                             Gang

                                                                      Kjøkken


Utsikten fra balkongen om natten! Sinnsykt fin utsikt!



Buenos noches amigos.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar