fredag 19. september 2014

Escuela de Hosteleria





På onsdag den 17/9-2014 tok kontaktpersonene våres Karin og Niels oss ut på tur for å se hvor vi skulle jobbe.

Først ble vi vist hvor sykehuset var, i tilfelle vi skulle bli syk.

Deretter gik turen til  Escuela de hosteleria som er min arbeidsplass under oppholdet her i Jerez.






                                                                                                                   Utenfor



 Når jeg gikk inn fikk jeg en omvisning rundt og jeg merket med engang at dette kom til å bli bra!
                   Jeg ble vist hovedkjøkkenet, bakeriet og catheringen. Nå kan mandag bare komme!




Cafén inne.









Idag har jeg og de tre andre lærlingene vært i Sevilla sammen med Karin. Vil du vite hva jeg opplevde der?  Følg med videre :)




Adios amigos.


 
 
             



















1 kommentar: